(067) 650-02-08
(050) 308-62-96 Замовити зворотний дзвінок
0 800 30 16 17
Безкоштовно З Міських І Мобільних По Всій Україні
Кошик 0
Замовити зворотний дзвінок (067) 650-02-08 (050) 308-62-96 0 800 30 16 17
Кошик 0

Повернення товару

На Покупців нашого інтернет-магазину поширюються всі права, передбачені в Законі України «Про захист прав споживача».
Повернення і обмін товару регламентуються ст.8 і ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Згідно зі ст.8 Права споживача у разі придбання товару ним товару неналежної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного рядок недоліків споживач, в порядку та в строк, встановлений законодавством, має право вимагати:
     1) пропорційного зменшення вартості;
     2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
 
     3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
 
     У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право на свій розсуд вимагати від продавця або виробника:
 
     1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
 
     2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
 
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
 
Повернення або обмін товару виконується тільки згідно письмового висновку авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені.
 
Згідно ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:
 
     1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
 
     Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
 
     Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 
     Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) (172-94-п) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
     2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у
день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, вимагає обміну товару.
 
     3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
 
В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
 
Обмін або повернення проводиться в нашому офісі за адресою: м Київ, вул. Михайла Ломоносова, 60/5
 
 Повернення повинен бути узгоджений з продавцем. При позитивному рішенні про прийом до розгляду повернення, менеджер інформує покупця, яким перевізником і за чий рахунок повинен бути відправлений повернення.
 
Повернення, що проводиться з вини продавця, внаслідок некоректного підбору, пересортиці та шлюбу, оплачується продавцем.
 
Гроші за товар повертаються в касі продавця або перераховується на рахунок покупця.
 
 
Для повернення товару при собі необхідно мати:
• товар (і всю його комплектацію);
• товарний або касовий чек;
• гарантійний талон;
• письмовий висновок авторизованого виробником гарантійного сервісного центру (при необхідності);
• паспорт та ідентифікаційний код.